14 Eylül 2007 Cuma

Ömer Enis NEREDE ?


Ömer Enis; İnternet aleminin hiti yüksek, fanları gani, hayran kitlesi geniş bir kardeşimiz. Kendisi Ramazan ayı boyunca İnternete girmeyeceğini söylüyor.
Bu durumu günümüzün en çağdaş, en modern Hocalarına sorduk;

Prof. Dr. Hayrettin Karadan; "Doğrusunu yapmış, Oruçlu İnternet mekruhtur. Orucu bozmaz ama şüpheli hale getirir. Bugün bütün haber sitelerinde illa manken resimleri var. İnsanın bişeyi kaymasa gözü kayıyor, mazaallah"

Prof. Dr. Zekeriya GRİ; "Olmaz öyle şey, İnternet oruç bozmaz, bir keresinde ben Google'da ücretsiz dağıtılan kekikler için Sebil Kekik yazacağıma yanlışlıkla Sibel Kekili yazdım. Bir kaç dakkada oyalandım, niye oyalandım, çünkü ben entellektüel bir insanım, Google da ne var ne yok bilmem lazım" Diye konuştular.

Ömer Enis ise, yorumlara kulağını tıkayıp kendini doğaya verdi. Yeni arkadaş çevresi; meşe, palamut, ayı, kurt ve tabi ki maymunlar...

1 yorum:

ceoyavuz dedi ki...

Aldığımız bazı haberlere göre wordpress açılması için baskı yapan ömer kardeşimizede adnan oktar tarafından sansür gelmiş. Adnan hoca daha fazla tepki toplamamak için nete girmenin günah olduğu fetvasını ileri atıyomuş. Ömer kardeşimizi nette görmek için bir noktada siz koyun.
...