13 Eylül 2007 Perşembe

Son 2 Maç Abi. Abi bee!

(Sene-2063)Yaşayan efsanelerimizden Hakan Şükür, kıramadığı son 3 rekor için, Eski TFF Başkanlarından Haluk Ulusoy'un Oğlu Şimdiki Başkan Harun Ulusoy'a başvurdu. Harun Ulusoy "Ben görevi oğlum Haldun Ulusoy'a devrediyorum, ona başvurursun" diye konuştu. Bunun üzerine Hakan Şükür "Çok şey istemiyorum, rahmetli Rüştü'nün yan toplara en çok çıkan Türk futbolcusu ve yine toprağı bol olsun Tugay'ın en çok taç kullanma rekorunu kırmak istiyorum, o da olmadı Spor yazarlarına kol hareketi yapma rekorunu elinde tutan, Zincirlikuyuda ikamet eden Emre Belezoğlu'nun rekorunu kırmak istiyorum. Bu kadar emeğim var, lütfen, zaten Allah'ın gücüne gitmesin bir türlü göçemedim. Daha öbür taraftada kıracağım rekorlar var benim. Önce gidenler arayı açıyor. Torunum sende siyanür var mı?" diye konuştu.

Hiç yorum yok: